Jump to content

Photo

CF'10 : DEAR VOLUNTEERS !!! :: *Last Update 20.12.2010


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
176 replies to this topic

#151 Kishi13

Kishi13

    Junior CFer

  • Members
  • Pip
  • 90 posts

Posted 09 December 2010 - 03:45 PM

Oh sorry Potter, just too bored can't think of anything to do to wait for CF. It's not like I'm gonna cosplay. So here's a question,

Volunteers can bring their cams right? But of course not use it during our shifts? o_0


Posted Image
My hobby is changing avatars every few days. =w=; I'm aweshome.EMINA.Radio

#152 zavonrayenz

zavonrayenz

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 09 December 2010 - 11:29 PM

I find it very troublesome to set another day to meet up to pass them out. So please make sure you be good, else there will be "NO CERT" for you XDDDD

#153 zavonrayenz

zavonrayenz

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 09 December 2010 - 11:30 PM

I've totally forgotten about my cert.. I will be still be volunteering again this year. So, I will just collect from you during the comic fiesta. Btw, what's the job for those volunteers who cosplay? My friends and I are planning to do so.

#154 Potter SamLeong

Potter SamLeong

    Comic Fiesta Committee

  • Comic Fiesta Committee
  • 2281 posts

Posted 10 December 2010 - 12:10 AM

Kishi13 >> yes, try not to ;) You can shoot all you want after your shift ^^zavonrayenz >> yes, you don't have to repeat what I've said...*did you state in the form that you are going to cosplay ?If yes, you don't need to worry as I will put you in suitable departments to help out. But during your shifts, you won't have time to walk around and pose anyway, so my friendly suggestion is dress up after your shift :)I don't mean to be rude, it wouldn't be comfortable doing work with costume, especially pweety dresses :D So please discuss with your friends, and will see you at CF soon! :)

2uhn.jpg

potter87™'s @ samDaiKor™ :: Blog :: Deviant :: Facebook :: potter@comicfiesta.org


#155 Fishii

Fishii

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 25 posts

Posted 11 December 2010 - 10:43 AM

Yo~~Just to ask is there any place for us to put bags ??

#156 Meiyuu めゆ

Meiyuu めゆ

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 31 posts

Posted 13 December 2010 - 12:50 AM

potter87 >>1. What time should I come...??2. Should I wear black all....??3. What should I do on that Day.....??4. When I off duty...really can cosplay.....??5. What time I can go back...?? on first day and day 2.....??sorry for asking so much......><

#157 RikuByakuya

RikuByakuya

    Otaku CFer

  • Members
  • Pip
  • 1301 posts

Posted 13 December 2010 - 10:54 AM

we can cosplay right? if the costume is easy to walk around

#158 Potter SamLeong

Potter SamLeong

    Comic Fiesta Committee

  • Comic Fiesta Committee
  • 2281 posts

Posted 13 December 2010 - 11:11 AM

Riku >> yes !

2uhn.jpg

potter87™'s @ samDaiKor™ :: Blog :: Deviant :: Facebook :: potter@comicfiesta.org


#159 LoneAmy

LoneAmy

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 23 posts

Posted 13 December 2010 - 04:20 PM

Name:Amelia Tanwill be a helper in CF, recommended by Navin..im really bad in this so i hope i can be much help.. sry..thank u!!
Next item in line:Gundam 00 Dynames ModelWing Gundam Zero Custom ModelRed Frame ModelAkiyama Mio FigurineOne Piece ShipWhole Set of Onepiece Crew Figurine

#160 Potter SamLeong

Potter SamLeong

    Comic Fiesta Committee

  • Comic Fiesta Committee
  • 2281 posts

Posted 13 December 2010 - 05:32 PM

LoneAmy >> all right :o

2uhn.jpg

potter87™'s @ samDaiKor™ :: Blog :: Deviant :: Facebook :: potter@comicfiesta.org


#161 Meiyuu めゆ

Meiyuu めゆ

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 31 posts

Posted 14 December 2010 - 05:15 PM

potter87 >> THX.........................>< so during on duty also can cosplay.......?? gomen..... for ask so much common question.......><

#162 puppeteer_7

puppeteer_7

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 133 posts

Posted 14 December 2010 - 05:54 PM

ok, thanks. my name is up di, my friend's name is up too. ^.^see u during cf. X )

#163 hamada_izzy

hamada_izzy

    Veteran CFer

  • Members
  • Pip
  • 575 posts

Posted 14 December 2010 - 06:11 PM

On 17th what time you guys start?... If can i could tag along~

#164 Potter SamLeong

Potter SamLeong

    Comic Fiesta Committee

  • Comic Fiesta Committee
  • 2281 posts

Posted 14 December 2010 - 10:50 PM

puppeteer_7 >> yay! see you at CF!! :Dhamada_izzy>> for now, it's most probably evening. So make it 5pm onwards to 12 mid night?

2uhn.jpg

potter87™'s @ samDaiKor™ :: Blog :: Deviant :: Facebook :: potter@comicfiesta.org


#165 hamada_izzy

hamada_izzy

    Veteran CFer

  • Members
  • Pip
  • 575 posts

Posted 14 December 2010 - 11:07 PM

okey~.... i think i could make it~ XD

#166 Ayare-chan

Ayare-chan

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 15 December 2010 - 01:47 AM

Quick question. If I'm only volunteering for the 2nd day, i don't have to come for the first day briefing, right?

#167 Potter SamLeong

Potter SamLeong

    Comic Fiesta Committee

  • Comic Fiesta Committee
  • 2281 posts

Posted 15 December 2010 - 04:19 PM

hamada_izzy >> well, pm me your details if you are comingAyare-chan >> nope, just come on Day 2 briefing :)

2uhn.jpg

potter87™'s @ samDaiKor™ :: Blog :: Deviant :: Facebook :: potter@comicfiesta.org


#168 sajiudx

sajiudx

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 15 December 2010 - 11:23 PM

Helo...sorry i am one of the voluntear, Sajiudx.. Can u provide me a release letter for me, as suddenly i got the class in this saturday.So to make my lecturer believe me that i have this important event, i need ur nice approve letter to show to her. Ok, sorry again if it really burden for u.

#169 Potter SamLeong

Potter SamLeong

    Comic Fiesta Committee

  • Comic Fiesta Committee
  • 2281 posts

Posted 16 December 2010 - 09:33 AM

sajiudx >> check your message, I pm'ed you :)*Anyone else interested to help out on Friday Set up ?Date : 17th December 2010. TIme: After noon, 12-1 pm onwards.Interested please PM me your Name, H/P number and Time helping out. Cheers~

2uhn.jpg

potter87™'s @ samDaiKor™ :: Blog :: Deviant :: Facebook :: potter@comicfiesta.org


#170 juzammar

juzammar

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 17 December 2010 - 01:35 AM

i want to volunteer...is it too late??

#171 juzammar

juzammar

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 17 December 2010 - 01:38 AM

btw : i'm free all the time

#172 hamada_izzy

hamada_izzy

    Veteran CFer

  • Members
  • Pip
  • 575 posts

Posted 20 December 2010 - 08:54 PM

Thnx alot guys... XD... I really enjoyed myself at the event.. BOTH DAYS!!... I really hoping, that I can volunteer again next year~.. XD

#173 coffeamilk

coffeamilk

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 159 posts

Posted 20 December 2010 - 09:13 PM

To all volunteers..Thx to you all guys/girls... I really enjoyed this year CF event!! I come for next year as volunteer again if there's no obstacle around that day.. Thx a lot to potter, edo, wildrive n koori.. You done well this year.. Thx to all who make this event so awesome!! Like edo said, "Its over 9000"Add me on fb if you guys/girls freehttp://www.facebook.com/SorrowWorldoh forgot thx to shaun and alferd for be the best emcee for CF
Daffodil Academy Student DetailsCharacter Name: Kanzo Ryoiki Year/Class: 4-B Club/Societies:Track Team ClubSkills/Weakness: I hate EcchiInventory: Yellow Pages BookPVP Mode: OFF

#174 puppeteer_7

puppeteer_7

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 133 posts

Posted 20 December 2010 - 09:33 PM

thanks to the all comities, volunteers, and all the ppl involved for making cf so happening!~ ^.^i enjoyed this event very much when volunteering although my legs are 'broke' di.. lol.//for those who volunteered don't care one day or both days, or whom r comity, should understand wat i meant by the 'broke' lol.//potter said her legs r gone... lol.///

#175 coffeamilk

coffeamilk

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 159 posts

Posted 20 December 2010 - 10:13 PM

thanks to the all comities, volunteers, and all the ppl involved for making cf so happening!~ ^.^i enjoyed this event very much when volunteering although my legs are 'broke' di.. lol.//for those who volunteered don't care one day or both days, or whom r comity, should understand wat i meant by the 'broke' lol.//potter said her legs r gone... lol.///

haha!! potter legs gone!! Thumbs up for potter hard work!!
Daffodil Academy Student DetailsCharacter Name: Kanzo Ryoiki Year/Class: 4-B Club/Societies:Track Team ClubSkills/Weakness: I hate EcchiInventory: Yellow Pages BookPVP Mode: OFF

#176 Potter SamLeong

Potter SamLeong

    Comic Fiesta Committee

  • Comic Fiesta Committee
  • 2281 posts

Posted 21 December 2010 - 10:53 AM

hamada >> thanks a lot :D glad you enjoyed it ^^coffeemilk >> sure sure, hope to see you again next year as well :Dpuppeteer >> LOL! You take care all right, actually volunteers last year and this year are more fortunate, cos you have shifts. When I first volunteered, I worked 3 days =_=, the next day, I can't even feel my body. Took me 2 days to recover. But anyways, thanks again for helping up CF!

2uhn.jpg

potter87™'s @ samDaiKor™ :: Blog :: Deviant :: Facebook :: potter@comicfiesta.org


#177 puppeteer_7

puppeteer_7

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 133 posts

Posted 21 December 2010 - 06:26 PM

haha..k!~ur welcome!!~~ ^.^