Jump to content

Photo

D Gray Man Photoshoot


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
490 replies to this topic

#31 Roxan

Roxan

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 278 posts

Posted 13 November 2008 - 01:31 PM

lol same here.Good thing there is casual cause i can't cosplay as her,least i can do is just a wig. pity cause i really love D gray man but all their outfits are so hard to make. hmm,but i dunno what casual clothes to wear for fou,besides a black cap to cover my hair and just leave a fringe like the anime (since she wears a ...whatever u call it on her head?) i have no idea what to wear,some ideas please.(i can only make it during long holidays so i'll try to confirm when i'm back)

#32 Fantasy

Fantasy

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 266 posts

Posted 14 November 2008 - 10:58 PM

potter87> Or you could just do whatever you like ! try looking through some pics and see..Roxan> I call it the Fou-Tennae! Fou+Antennae! Lol ^.^'' It's kinda hard for fou.. I mean.. Just cosplaying her needs you to wear... bikini?? Lol.
:My Deviantart: << Yokoso!

#33 Roxan

Roxan

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 278 posts

Posted 14 November 2008 - 11:56 PM

Lol, ya,thats why,this casual outing is a chance to cosplay her and save the bikini??. so any idea what casual i should wear?

#34 Fantasy

Fantasy

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 266 posts

Posted 18 November 2008 - 01:53 PM

Roxan> Are you more comfortable in skirt or pants?
:My Deviantart: << Yokoso!

#35 Iceman31

Iceman31

    Junior CFer

  • Members
  • Pip
  • 88 posts

Posted 18 November 2008 - 03:31 PM

i can be a volunteer photographer XDjust give me a date n time... but until now still unconfirm cuz spm~~... maybe can go wif allenisya
If got photograph shoting or section plsssssss pm me... i wana join lolmyspace blogspot

#36 Roxan

Roxan

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 278 posts

Posted 18 November 2008 - 07:41 PM

Fantasy>> shorts,i prefer shorts since it suits Fou more than long pants XD

#37 Fantasy

Fantasy

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 266 posts

Posted 18 November 2008 - 08:50 PM

Iceman31> Ooh sasuga-desuwa! Thanks alot!Roxan> Great!! Can't imagin her wearing long lol... Hm... Maybe just ... choose clothes that suit her colour theme?
:My Deviantart: << Yokoso!

#38 Iceman31

Iceman31

    Junior CFer

  • Members
  • Pip
  • 88 posts

Posted 18 November 2008 - 09:08 PM

fantasy... sure... can brush up my photographing skills... btw wheres the venue??
If got photograph shoting or section plsssssss pm me... i wana join lolmyspace blogspot

#39 Fantasy

Fantasy

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 266 posts

Posted 18 November 2008 - 09:18 PM

Dunno yet.. it's next year.. I was thinking of making a picnic... Is everyone okay with it?
:My Deviantart: << Yokoso!

#40 Iceman31

Iceman31

    Junior CFer

  • Members
  • Pip
  • 88 posts

Posted 18 November 2008 - 09:20 PM

im sure okey wif everything xDD
If got photograph shoting or section plsssssss pm me... i wana join lolmyspace blogspot

#41 Roxan

Roxan

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 278 posts

Posted 18 November 2008 - 10:05 PM

um,white and purple? i thought of wearing a red top and sneakers and cap, shorts black cause i don't have anything that colour. should i draw the green line she has on her forehead?

#42 Fantasy

Fantasy

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 266 posts

Posted 19 November 2008 - 12:26 AM

Roxan>Ooh sure anything u want! and.. yeah draw her markings as well :D
:My Deviantart: << Yokoso!

#43 Rayray0211

Rayray0211

    Otaku CFer

  • Members
  • Pip
  • 1416 posts

Posted 21 November 2008 - 09:51 PM

kufufufufu.......since its was casual outing~~~~can put me under unconfirm for Tyki??...=3...but i dunno how should i wear....dun wanna wear a tuxedo....haha......wonder wat is Tyki's style of casual.....hmmnnnnnnn......................any suggestion??
Finding my Tokito-neko...have anybody see him wandered around??Team Himitsu~~XD~BANZAI~~~~Posted ImagePosted Image>cosplay<>deviantArt<>blogspot<

#44 Potter SamLeong

Potter SamLeong

    Comic Fiesta Committee

  • Comic Fiesta Committee
  • 2281 posts

Posted 21 November 2008 - 10:35 PM

rayray >> You have to color ur face BLACK XD~!

2uhn.jpg

potter87™'s @ samDaiKor™ :: Blog :: Deviant :: Facebook :: potter@comicfiesta.org


#45 Rayray0211

Rayray0211

    Otaku CFer

  • Members
  • Pip
  • 1416 posts

Posted 21 November 2008 - 10:42 PM

= =..................................can i do white Tyki........................ei....potter.....Tyki is not that black when he is not in the Noah's form lah.........
Finding my Tokito-neko...have anybody see him wandered around??Team Himitsu~~XD~BANZAI~~~~Posted ImagePosted Image>cosplay<>deviantArt<>blogspot<

#46 Fantasy

Fantasy

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 266 posts

Posted 21 November 2008 - 10:57 PM

Yay!! Finally.. a noah! XDYeah sure white Tyki it is!
:My Deviantart: << Yokoso!

#47 Potter SamLeong

Potter SamLeong

    Comic Fiesta Committee

  • Comic Fiesta Committee
  • 2281 posts

Posted 21 November 2008 - 11:01 PM

LOL... ok my sis :) Welcome abroad. GOOD tyki

2uhn.jpg

potter87™'s @ samDaiKor™ :: Blog :: Deviant :: Facebook :: potter@comicfiesta.org


#48 Xan

Xan

    Otaku CFer

  • Members
  • Pip
  • 1064 posts

Posted 21 November 2008 - 11:33 PM

uhmm...Can I sign myself up as white...in stead of black XD *runs*ANYWAY...I wanna go as Devit from Jasdevi twins ?But still unconfirm ya...And I still need to figure what clothes I should wear..OTL
I totally just wasted 3 seconds of your life >D

#49 Rayray0211

Rayray0211

    Otaku CFer

  • Members
  • Pip
  • 1416 posts

Posted 22 November 2008 - 12:16 AM

LOL......thx for welcome me my sis~X3~XAN>>haha~~both of us together do a white(?!) noah~XD~n same with Xan....i dunno wat to wear oso....hahahaha........*runs*
Finding my Tokito-neko...have anybody see him wandered around??Team Himitsu~~XD~BANZAI~~~~Posted ImagePosted Image>cosplay<>deviantArt<>blogspot<

#50 Fantasy

Fantasy

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 266 posts

Posted 29 November 2008 - 05:42 PM

Yup it's casual only :)so... what are u both gonna wear?? one could wear the shirt he wore at the asian branch whilst the other could wear his regular clothes.
:My Deviantart: << Yokoso!

#51 Fantasy

Fantasy

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 266 posts

Posted 22 November 2008 - 12:26 AM

Gosh that's great! Welcome to you!
:My Deviantart: << Yokoso!

#52 Roxan

Roxan

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 278 posts

Posted 22 November 2008 - 02:20 AM

Xan>>> Devit!! i love that character XD, welcome to the group. even though it looks wrong but i'm gonna glomp u XD

#53 Fantasy

Fantasy

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 266 posts

Posted 22 November 2008 - 10:23 PM

I think i'll glomp all of you ^^ Wait.. that doesn't sound right..I think i'll give all of you a nice big hug? :)
:My Deviantart: << Yokoso!

#54 Xan

Xan

    Otaku CFer

  • Members
  • Pip
  • 1064 posts

Posted 23 November 2008 - 12:59 AM

Roxan >>> Is it just me or is it that all the characters i do is the character you like? Mukuro >>> Devit XD XD Anyway, can someone pls tell me around when you guys having this outin? I need to get my wig OAO
I totally just wasted 3 seconds of your life >D

#55 Allenisya

Allenisya

    Veteran CFer

  • Members
  • Pip
  • 918 posts

Posted 23 November 2008 - 01:03 AM

Xan > it seems that it'd not been decided yet, but based on the description on 1st page, it's next year :Dwhoa, got many characters already! this outing shud be lotsa fun!! XD
「人間はむちゃしたって強くはならない。まずは自分を知ることだよ。」

#56 Roxan

Roxan

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 278 posts

Posted 23 November 2008 - 10:47 AM

xan>> lol i like a lot of characters,devit and mukuro are both good looking no?.X3 but i'm not confirmed yet,lets just hope this outing is on a public holiday like CNY.

#57 Xan

Xan

    Otaku CFer

  • Members
  • Pip
  • 1064 posts

Posted 23 November 2008 - 03:04 PM

Roxan >>> yesss..XD I like devit n mukuro of their personality. <3 LOL. CNY I don't think I can make it O_O;; Balik kampung OTL [spoiler=]Requestment .... I want the psycho-maniac awesomeness girl Road plish ;w;[/spoiler]
I totally just wasted 3 seconds of your life >D

#58 Fantasy

Fantasy

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 266 posts

Posted 23 November 2008 - 03:43 PM

I also have to balik kampung.. Penang summore..@.@But I hope that they give us more days holiday during CNY next year.... :)
:My Deviantart: << Yokoso!

#59 Roxan

Roxan

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 278 posts

Posted 23 November 2008 - 03:56 PM

lol i forgot personality is important too XD. good for u can cosplay as so many good looking guys( curse my midget height).ya lets hope cause my collage can give me long holidays to go back next year. cause if its on a weekend i have to travel 5 hours on friday just to go back join the outing then come back again the day after that is gonna give me a headache.

#60 Xan

Xan

    Otaku CFer

  • Members
  • Pip
  • 1064 posts

Posted 23 November 2008 - 07:54 PM

Roxan >>> LOL! feeehhh..I can't cosplay them xDDD They're too good looking DX Height doesn't really matter. If not then use platforms..Now mentioning of shoes...Crap..Devit's shoes..OTL
I totally just wasted 3 seconds of your life >D