Jump to content

Photo

Lim Kok Wing All-Day DoTA Challenge


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
13 replies to this topic

#1 zed

zed

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 08 December 2010 - 08:20 PM

Wow, this is kinda interesting. What kinda mode they play?Captain mode? @.@

https://www.facebook...bpDesign?ref=hl Selling anime t-shirt!


#2 BmJ

BmJ

    A.E.M.

  • Comic Fiesta Committee
  • 753 posts

Posted 08 December 2010 - 08:00 PM

Posted ImageLIM KOK WING DoTA CHALLENGEIn par with its new Games Design course, Lim Kok Wing is opening a challenge to whomever is interested to fight them in arguably the biggest fan-mod game ever - Defense of the Ancients!Fight the university's team and prove yourself in the digital arena of the decade!More details on the mechanics and possible prizes are to be confirmed, so visit the CF forums regularly from now until CF'10 to keep yourself updated!

I used to be witty, then I took a meme to an appendage and now I'm just lame.


#3 simplybored

simplybored

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 141 posts

Posted 08 December 2010 - 08:01 PM

fu yoh!!!!! i wan join!!!!! but i noob haha
i'm so bored i day dream alot =.=''

#4 Vauxism

Vauxism

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 468 posts

Posted 08 December 2010 - 08:23 PM

Would this be a tournament or just challenging the Lim Kok Wing's team?
You just wasted 3 seconds of your life reading this.

#5 altintop

altintop

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 173 posts

Posted 08 December 2010 - 08:42 PM

I hope its AP~~
Ore wa GUNDAM!

#6 -zero-dream

-zero-dream

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 21 posts

Posted 08 December 2010 - 10:29 PM

nice! who wan group to pawn them?

#7 coffeamilk

coffeamilk

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 159 posts

Posted 09 December 2010 - 01:15 AM

Huhu... I wanna send my fren team from UIA university to bungkus them all... Haha.. P/S- I'm noob In dota.. GG
Daffodil Academy Student DetailsCharacter Name: Kanzo Ryoiki Year/Class: 4-B Club/Societies:Track Team ClubSkills/Weakness: I hate EcchiInventory: Yellow Pages BookPVP Mode: OFF

#8 altintop

altintop

    Senior CFer

  • Members
  • Pip
  • 173 posts

Posted 09 December 2010 - 01:18 AM

Hurm, if anybody short on teammate, count me in!
Ore wa GUNDAM!

#9 JaMeZ88007

JaMeZ88007

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 10 posts

Posted 09 December 2010 - 11:30 AM

Lolz.... me wan join!!! anyone wants a member i join! :(

#10 Kishi13

Kishi13

    Junior CFer

  • Members
  • Pip
  • 90 posts

Posted 09 December 2010 - 03:38 PM

can we like just, stand on a chair, and yell "WHO WANTS TO PLAY DOTA ADD MEH TO TEH TEAM!!! >:D"LOL
Posted Image
My hobby is changing avatars every few days. =w=; I'm aweshome.EMINA.Radio

#11 zed

zed

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 11 December 2010 - 07:13 PM

Something not right. Why the schedule just 30 minutes? Just 1 team fight? x:

https://www.facebook...bpDesign?ref=hl Selling anime t-shirt!


#12 Kishi13

Kishi13

    Junior CFer

  • Members
  • Pip
  • 90 posts

Posted 12 December 2010 - 12:23 AM

What schedule? Where schedule? o.0
Posted Image
My hobby is changing avatars every few days. =w=; I'm aweshome.EMINA.Radio

#13 BmJ

BmJ

    A.E.M.

  • Comic Fiesta Committee
  • 753 posts

Posted 12 December 2010 - 03:05 AM

Something not right. Why the schedule just 30 minutes? Just 1 team fight? x:

The slot displayed on the schedule only highlights the initial match.Through the rest of the day, everyone else is welcome to challenge the LKW players.

I used to be witty, then I took a meme to an appendage and now I'm just lame.


#14 JaMeZ88007

JaMeZ88007

    Fresh CFer

  • Members
  • Pip
  • 10 posts

Posted 13 December 2010 - 09:15 AM

lolz"stands up on a virtual chair"I want to join!! :o